zaterdag 4 april 2015

Episodes (2015)



  1. Homeland: alles wat tot nog toe hier op tv kwam. Vier seizoenen dus.
  2. Game of Thrones: idem. Vier seizoenen. Het rare is dat ik vorig jaar op het vliegtuig naar de USA een hele hoop afleveringen zag die ik me niet kan herinneren.
  3. The Walking Dead:  2 seizoenen op tv. Ben net - sinds gisteren - herbegonnen met een stapel DVD's. Eerste seizoen uitgekeken en was al heel wat vergeten ...
  4. Battlestar Galactica: op tv gevolgd en nadien de hele DVD box uitgekeken. En ook heel Caprica. En de films. Check.
  5. Lost: opgegeven na het tweede seizoen. Ook de allerlaatste aflevering bekeken. Dat was gelijk afdoende closure.
  6. The West Wing: opgegeven na het tweede seizoen. Had ooit veel ambitie om de hele reeks te bekijken ...
  1. Firefly: alles. Meer dan 1 keer denk ik. Check.
  2. Nashville: we zitten ergens in het tweede seizoen. Love it!
  3. Six feet Under: alles. Mijn favoriete serie. Absoluut. Check.
  4. Californication: ergens blijven steken, er liggen hier nog nieuwe seizoenen
  5. True Blood: ergens blijven steken, we moeten de draad weer oppikken
  6. Dexter:  ergens blijven steken, er ligt hier nog 1 nieuw seizoen. 
  7. Weeds: opgegeven in seizoen 5 
  8. Glee: opgegeven wegens toch te puberaal
  9. Buffy the Vampire Slayer: alles. Essentieel! Check. 
Het is inderdaad allemaal een kwestie van tijd en van afspreken als je met 2 of 3 thuis samen wilt kijken ...

More on this?

Geen opmerkingen: