donderdag 21 juni 2012

Plunge

Of ik er nog wel over raak, over die nu wel al héél lang aanslepende blogdip?
Ik weet het niet. "Iemand heeft de stille dagen afgeschaft", las ik net. En ik denk dat het zoiets is, wat ik ervaar.
Er zit niet genoeg tijd in een dag. Dat weet ik al lang. Heel vaak probeer ik er een stukske aan te breien, héél laat, 's nachts. Maar dan geraak ik - steeds sneller - opgebrand. En dat is ook niet handig.
Dus doe ik de laatste tijd wel eens wat minder. Alleen nutteloze dingen hé. Gelijk het halve internet doorlezen. Of veel tv kijken.
Ik kijk naar de "wat sneuvelt er eerst"-lijst en zie dat ik toch niet geheel fout bezig ben.

  1. Ik verwaarloos ze niet, de (warme) maaltijden.
  2. Slaap af en toe meer dan 6 uur.
  3. Sport nog geregeld (wel véél minder dan dat ik zou willen, somehow)
  4. Probeer zelfs om werk te maken van geregeld mediteren (hoewel ik meestal niet verder geraak dan lezingen over Boeddhisme beluisteren) .... 

Mijn Free Buddhist Audio verslaving is wat me deze dagen overeind houdt ...

Geen opmerkingen: