woensdag 8 december 2010

Comfort casserole

En wat hebt ge de laatste tijd zoal gedaan? Want het is toch geen weer om veel te lopen hé?

Euhm ... Ik heb gebreid, voor de tv en zo. Heb mezelf  leren rondbreien. Met al 3 mutsen als resultaat; één voor mij en twee rugby mutskes.

Ik heb ook eten gekookt. Véél eten. Ovenschotels en zo. Sommige recepten meer dan eens. Met extra porties voor later op de week.

Dit zat er allemaal bij:
  • hete bliksem
  • groene kool met spek en aardappelen
  • clafoutis van zalm en wortelen met puree
  • pompoen met paddenstoelensaus
  • boudins noirs & boudins blancs truffés, met krieltjes, appelmoes en gestoofde venkel 
  • soep met bloemkool en grijze garnalen
  • tagliatelle met pompoen en gerookte ham
  • wild zwijn medaillons in wijnmarinade met gestoofde roze champignons, gewokte chinese kool met blokje gerookte ham en gestoomde krieltjes
  • crumble van kalkoen en pompoen
http://www.nigella.com
Een serieus staaltje huisvlijt, ik weet het. Maar eigenlijk loop ik toch liever hoor. 

Geen opmerkingen: