dinsdag 2 november 2010

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?

Herfstvakantie: ik heb efkes niks te doen. En ik heb niks gepland. Of toch bijna niks. In ieder geval: niks dringends. Dus slaag ik er in om een hele dag - gisteren dus - ongeveer niks uit te steken. Wat rondhangen, tv kijken, gazet lezen, beetje prullen online...

Om dan in paniek te slaan, omdat ik nog niks heb gedaan. Omdat het huis een bouwwerf is en er nog zoveel moet worden geregeld en afgesproken. Omdat ik mezelf oplegde om "iets" met zoonlief te gaan doen. Omdat ik begot niet weet wat er van mij verwacht wordt en ik er achteraf niet mee geconfronteerd wil worden.


Je had van alles kunnen doen en je stak geen poot uit. 

Hartkloppingen. Hyperventileren. 't Is altijd hetzelfde met mij. Vakantie, dat is véél erger dan werken.

1 opmerking:

kat_irl zei

en het is vandaag nog erger. Getver.