woensdag 10 november 2010

Dinsdagavond

  1. Fietste naar den Escape. 
  2. Miste het eerste kwartier van de eerste spinningles, maar rekent een kwartier "in het donker door de stortregen fietsen, met anorak plus regencape-over-rugzak", aan als sportactiviteit. 
  3. Keek naar de juf en dacht "doelstellingen". 'k Heb het met haar keer op keer over triathlonnen ... en ik zwem nog altijd niet.(Ouch, mijn haar is net schouderlang ... Nog meer douchen bij koud weer is hatelijk; drogen en smeren kan ik in de zomer overslaan, nu is het een verplichte klus waar ik niet zit op te wachten.)
  4. Deed ook mee aan de tweede spinningles, tussen een bende studentes met - euhm - BMI issues.
  5. Stak een extra tandje bij want het was een zéér rustige les.Die jongelingen hebben ook echt GEEN conditie, I tell you. 
  6. Besloot met M. dat wij "anciens", dubbel zo oud als veel van de aanwezigen, er in alle opzichten beter voorstonden. Fitter. Strakker.
    Yay!
Nu nog die P90X starten. Ik heb alvast het materiaal geleend. ;-)

Geen opmerkingen: