woensdag 23 september 2009

Nieuw! ADHD bij volwassenen

Olé! Het basisboek voor volwassenen met ADHD is uit! En bij Zit Stil zijn ze daar zo blij mee dat ze er de hoofding "Nieuw! ADHD bij volwassenen" boven zetten.

Neen, ik heb het boek nog niet gezien of gelezen. Dat komt nog. Ik surfte wel wat rond, las wat besprekingen hier en hier en merkte dat het enthousiasme groot is. Hoera voor "De langverwachte volwassen versie van het succesvolle Zit Stil!, waarvan vele tienduizenden exemplaren over de toonbank gingen".

Ik kwam ook uit op een uitzending van Peeters en Pichal en die heb ik beluisterd - tenenkrullend, naar mijn bescheiden mening. Ze lachen er gewoon mee. En ik find het geen "funny" haha.

Verder heb ik ook alle commentaren op de Radio1 site gelezen en dat valt gelijk nog mee. Niet te veel volk daar dat een rant opzet over de link met kleurstoffen in snoep.

Niks bijgeleerd, maar kom. Ben al bij al erg blij dat onze kinderen er geen last van hebben.

En als ik boodschappen doe; dan is dat gelijk een militaire operatie: efficiënt. Toegegeven: ik heb de neiging tot overcompenseren wat "gestructureerd te werk gaan" betreft. Maar het helpt.


Geen opmerkingen: