maandag 19 januari 2009

Too much fiction

Sommige dagen duren echt lang. Dat overkomt me niet vaak.

De fietstocht naar het werk deze ochtend was een halve zwempartij. Alles mocht op de chauffage - ja, ik had reservespullen bij.

En dan weer thuis. Dochter is ziekjes en het is effe puzzelen om zo veel mogelijk bij haar te zijn.

Een paar uur breiend voor Louis Louise, snel in de auto naar Latem en terug, aan tafel en nadien wat rondgelummeld online. En later Mr & Mrs Smith.

Het kruipt in de kleren, dat rustig binnenblijven. Ik had dat gisteren al gedaan en nu voel ik de gevolgen.

Klaarwakker en helder. Heb zin om nog van alles te doen. Om uit te gaan. Uit te breken. Om te dansen. Zelfs om met mensen te praten.

Kijk, op dagen als deze ben ik blij dat ik inzie dat ik niet al te enthousiast moet gaan worden. Mail Goggles heb ik niet nodig, ik stop mezelf wel - as always. Maar de goesting om eens iets compleet debiels te doen is gewoon groot.

Zal ik nog maar wat zever op Facebook posten? Tja. Sublimering: ik word er nog héél goed in, watch me.

Geen opmerkingen: