maandag 19 januari 2009

Kuruma banare?

Ware het niet dat er boodschappen in bulk worden gedaan en dat er vaak naar concerten gereden wordt, dan was er hier al lang geen auto meer in huis. Die die er is - onze gele "soepkamionet" a.k.a. "de rijdende vuilbak", is een voertuig in de strikte zin van het woord. En da's alles wat een auto ooit kan zijn. Voor mij toch.

Een status kar? Nooit gesnapt. Koppels met elk een auto? Tja, dat moeten dan firmawagens zijn. Arme mensen die niks anders kunnen dan veel in de file staan.

Met garagisten naast de deur zie ik hier van alles aan en af rijden. Blinkende bolides. Met kerels, die me keer op keer aan Shania Twain doen denken.

Plus: al dat autosalon gedoe van de laatste dagen irriteert mij.

Doe mij maar kuruma banare. I agree: having a car is so 20th century.

Geen opmerkingen: