vrijdag 21 november 2008

De Tiende van Britney

Sloom, log en afgepeigerd, zo was het eind oktober en zo is het opnieuw. Spijts alle inspanningen. Want ik ben er in geslaagd om een aantal dagen suikerloos te gaan, maar de honger maakte me kregelig. En resultaten op de schaal zag ik niet. Ik gaf op. Stomweg. OK, na 2 uur spinnen ben ik een kilo kwijt, maar voor hoe lang? En het gaat me niet eens om kilo's, maar om spannende kledingstukken, want dat is wat ik verfoei. Een kast vullen met een nieuwe - kleinere - maat om er vervolgens niet meer goed in te passen. It sucks big time. En ik zie dat ik er niks aan veranderd krijg.

Conditie en gewicht zijn bij mij niet echt gerelateerd, vrees ik. De laatste weken heb ik behoorlijk doorgetraind. Afgewisseld zelfs. Deed aan striding - wat vrij lastig was - bij spinning gaat mijn hartslag lang niet zo snel meer omhoog. Deed Pilates - heerlijke statische oefeningen die alles goed losrekken. Ging spinnen, vaak twee uur na elkaar. En liep wekelijks mijn toerke rond de Watersportbaan met een geleende iPod waar ik nog altijd niks op toevoegde, waardoor mijn toerke een een vaste soundtrack kreeg.

Ondertussen weet dat ik ergens in Britney's tiende song rond ben. Voor de nieuwsgierigen: da's tussen 30'15" en 33'28".

Geen opmerkingen: