vrijdag 21 november 2008

Christmassy (1)

Yup, ik heb er last van, van de lokroep van kaneel en sinaasappel en gingerbread. En daarbij moet het just lukken dat de Gentse Laura Ashley store aan het uitverkopen is. Oh dear!

Scharrelde dus blijgezind tussen lampekapkes en kussens en kandelaars. Stak een velvet trim boiled wool jacket aan en lachte naar de spiegel. Hmm. En zag ik daar geen compleet overbodige avondjurk - ik ga begot nergens heen - die ik met graagte paste? Jaja.

Wat me wel behoorlijk tegensteekt is dat de pounds wel héél creatief geconverteerd zijn. Zeg nu zelf: £160 - da's de prijs op de UK site - is géén 245 euro. En zwart is ook niet mijn kleur, hé.

CORRECTIE (na een tweede bezoekje) is geen 345 euro !!!!

Jaja, mijn vorige Laura Ashley Xmas dress - lang, donkergroen, in damast en fluweel - heb ik enkel thuis voor de spiegel aangehad. Ik kon er niet aan weerstaan. Ook al ging ik nergens heen, ik moest em hebben. En dat was 20 jaar geleden...

Tja, 'tis the season.

Geen opmerkingen: