donderdag 9 oktober 2008

Ey gij onnozelaar, 't is tegen u hé!

Eigenlijk ben ik niet van het soort dat vaak dingen doet of zegt of schrijft en dan de klok wil terugdraaien. Goh ja, ik heb problemen met impulscontrole, maar ik weet ook dat ik daardoor extra oppas. En spijt, dat heb ik geschrapt. Ik kan alleen mijn best doen.

Maar voor hen die zich geregeld te buiten gaan aan dronken mails en meer van dat fraais, is er nu bij Gmail een oplossing voorzien, en die heet Mail Goggles

Het komt erop neer dat u wat rekenwerk voorgeschoteld krijgt, eer u op de send knop kunt duwen. En ja, tegen die tijd hebt u misschien al afgehaakt. Of heeft u uw compositie wijselijk nog even als draft opgeslagen.

Getuigt het van overmoed als ik zeg dat ik kan leven met de gevolgen van mijn daden? Vast wel.

Note to self: er staan nog 20 drafts te wachten. 

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahaha, ik had dat ook vroeger hoor. Ik was anti-spijt. 'Spijt, daar doe ik niet aan!' was mijn credo.
Daar ben ik wel op teruggekomen. Een beetje spijt af en toe hoeft geen zwaktebod te zijn. Denk ik toch.