donderdag 16 oktober 2008

Can't put my finger on it

Neen ik ben niet depressief. Alleen ontmoedigd. Ik ben aan de sukkel. De return on investment blijkt nihil. Cognitieve uitval sluipt mijn leven binnen.

Rekening houdend met mijn stressgevoeligheid waren de voorbije weken "zwaar". Maar alles leek vrij goed te gaan. Ondanks de chronische angst kon ik véél (ver)dragen.

Maar ik raak weer van alles kwijt: de weg, mijn toilettas, mijn bril, mijn sleutels. Ik leg iets neer en één seconde later is het onvindbaar.

Panikeren heeft geen zin, maar de frustratie van dit alles bouwt wel op. 't Is moeilijk te aanvaarden dat ik zo immens stom kan zijn dat ik het meest voor de hand liggende op slag vergeet.

Is this as good as it gets?

1 opmerking:

Tjoff zei

Heb ik ook regelmatig voor. Gisteren nog ben ik mijn verstand kwijt geraakt. Gelukkig kwam mijn buur het terugbrengen. Ik had het laten liggen op de vensterbank. Stom van mij.