dinsdag 23 september 2008

Shoes always fit

September is the cruellest month. Het is hier stress, stress en nog eens stress. De vaste weekplanning zit er min of meer in en die is haalbaar. Draaglijk. Maar 't zijn de extra's die 't ons lappen. Vergaderingen, info-momenten, kickoffs, een opleidingetje links en rechts: september is er hét moment bij uitstek voor. En gelijk met de school ging ook het nieuwe cultuurseizoen van start. Onze Google Calendar - één of meer kleurtjes per persoon - is bijgevolg een echte puzzel. Iedereen is overbevraagd. Er is geen lol meer aan. Soms lijkt het alsof de 1212 lijn naar W.'s gsm gepatcht is. En dan valt een fiets in panne en dan willen die van Telenet eens komen checken en op den duur heb ik het beestig lastig om mijn hoofd boven water te houden. Neen, dit is geen goed moment om nieuwe strategieën uit te proberen. Ik verzuip.

Te veel.
Gedoe.
Opdrachten.
Verplaatsingen.
Klussen.
Indrukken.

Maar kom, deze middag ben ik even naar de Post Plaza gevlucht. Doelloos. En zie: ze hadden een nieuwe lading binnen. Sergio Rossi. Marc Jacobs. En nog meer. Et voila.


I get something out of them! When I feel bad I like to treat myself. Clothes never look any good... food just makes me fatter... shoes always fit.

2 opmerkingen:

Maxie zei

bedankt voor de tip!!! heb het direct naar mijn zus (ook schoenfreak) gesmst die momenteel in gent vertoeft. Ik zal er jammergenoeg niet meer op tijd geraken denk ik
Sergio rossi :o you scored! me jealous

Maxie zei

mail mij eens jouw adres door. Ik zal eens kijken wat ik bij elkaar kan grabbelen voor jouw kleine kitty :p. Groetjes!