vrijdag 19 september 2008

Plone Gebruikersdag - Amsterdam

Toch een ultra kort verslagje. De heenreis was een disaster, van Gent Dampoort tot Amsterdam centraal zou moeten onder de 3 uur lukken, voor ons waren het er bijna 5. De collega's hadden (technisch) leesvoer mee. Ik niet. Het zal me leren. Nog nooit zo geboeid in een ouwe reisgids gekeken. Grrr. En ja, we waren te laat om nog efkes te shoppen. Maar kom, na een wandelingetje, stopten we In De Waag binnen voor ons avondmaal en nadien namen we vrij snel de tram naar de Stayokay want we waren moe. De Stayokay was voor mij meer dan okay: nieuw en clean en het ontbijt moest niet onderdoen voor de Holiday Inn Express en andere motelachtige toestanden waar ik als werknemer ooit van een overnachting mocht genieten. En de aanwezige Duitse Tokio Hotel jeugd hield mij niet wakker.

De volgende ochtend wandelden we naar Pakhuis De Zwijger waar de Plone Gebruikersdag plaatshad. Mooie plek. Fijne dag. 't Was ook leuk om een paar bekenden terug te zien. Er werden nauwelijks foto's genomen maar als die er zijn duiken ze vast hier op.

De terugweg bleek een fluitje van een cent: leesvoer - het nieuwe Plone book en de Cosmo - was voorradig en alles verliep geheel zoals het online spoorboekje het beloofde: om 17:59 weg uit Amsterdan, circa 20u in Antwerpen - waar we de eerste naar Gent lieten gaan - en een paar minuten na negenen "thuis" aan de Dampoort.

Moe maar tevreden keerden we naar onze bedstede - in mijn geval na het bekijken van twee opgenomen House MD afleveringen. ;-)

Geen opmerkingen: