dinsdag 26 augustus 2008

Go Girl!

Haha, hier gaan we weer...

Het steekt me verschrikkelijk tegen dat ik er niet in slaag om mijn routine wat eten - slapen - werk - sport betreft weer op te pikken. Ben de hele tijd in angstaanval (de omslag situeert zich ergens begin juli) en hoe langer dat duurt, hoe meer ik de muren oploop.

Tot nog toe is het vrij manageable geweest, met ook heel wat redelijke dagen, maar sinds we weer thuis zijn uit Frankrijk heb ik zo het gevoel dat hard flippen just a T-shirt away is. En dat is onaangenaam. Voor iedereen.

Ja, ik ben weer naar de bib gestapt en teruggekomen met een stapel boeken over ADHD. Want het laatste wat ik las vond ik heel goed en ik geloof er nog altijd in dat ik met enige coaching een aantal zaken leefbaarder kan maken. Maar kom. En ik ben ook naar de dokter geweest die constateerde dat het in vergelijking met vorig jaar toch al "redelijk" gaat. En ik heb vandaag een poging ondernomen om me bij ZitStil in te schrijven voor een "vaardigheidstraining voor volwassenen met ADHD" omdat de coaching die ik vorig jaar in september aanvatte snel strandde en er blijkbaar in geen velden of wegen enigszins opgeleide coaches te vinden zijn.

"Voor mij betekent ADHD vooral dat ik bijna altijd het gevoel heb dat ik op het randje van overspannen ben" las ik vandaag en dat vond ik super herkenbaar. Voila, ik hoef geen uitleg meer te schrijven: het staat allemaal hier.

Geen opmerkingen: