dinsdag 5 augustus 2008

50-meter bad

Voor het allereerst (!) gaan zwemmen in Puyenbroeck en wow, dat was de moeite! Ruimte voor baantjes zwemmen! Zowel binnen als buiten! En lange baantjes dan nog: het beste wat ik ooit meemaakte. Het was weer bijna één jaar geleden dat ik meer dan "geplonsd" heb. Kon 600 m doorzwemmen eer zoon eraan kwam. Yay!

Ook al woon ik op een paar minuten van een stedelijk zwembad, je vindt er mij niet. Want het zit altijd vol. Met kids die "bommetje" springen en bejaarden die over de breedte van het bad zwemmen en ik kan er niet tegen. Ik wil zwemmen tot ik zweet. Ononderbroken. In proper water, dus niet in de Blaarmeersen of zo.

Komt er nog iets van dat nieuwe Rozebroeken? Want Neptunus is koud, Merelbeke is duur en Wachtebeke is net iets te ver uit de buurt. Ik wacht ...

Was trouwens te moe om te gaan spinnen vanavond. Zo snel gaat het dus bergaf: 2 weken zonder trainingsroutine en ik raak niet meer uit mijn zetel. En de weegschaal, daar loop ik met een boogje om heen. Als dit maar weer goed komt ...

'k Heb in ieder geval al een gadget op het oog om efficiënter (!) te spinnen: de Heart Sensing Sports Bra. Een zwarte, wil ik, zonder Polar. En dan zo'n Polar F6 Female Green Tea erbij. Geen al te ingewikkeld model, want eigenlijk gebruik ik die geavanceerde functies nooit. En in de Media Markt zag ik de Nike + Ipod Sensor (+ armband) die alweer een eeuwigheid op de wishlist staat. Tja, als ik begin ben ik wel zot van die dingen, net als Lien trouwens.

Ja, ik zie het zitten. Nu nog in gang geraken.

Geen opmerkingen: