dinsdag 15 juli 2008

Je Beste Dag

OK, ik geloof er niet in. Meestal wis ik de mail zelfs zonder die te lezen. En neem ik me voor om van die lijst af te raken want ik krijg al genoeg marketing prul binnen. Maar daarnet ging ik toch es kijken. En van het één kwam het ander: ik plaatste wat recente blog entries naast mijn zogenaamde "bioritme" en stond versteld. Het is natuurlijk pure bullshit, net als horoscopen. Maar mocht dit ups en downs kunnen voorspellen, dan wil ik er best rekening mee houden. For what it's worth ...



Vandaag is voor jou een matige dag met als totaalcijfer een 3.7. De score is als volgt opgebouwd:

Je lichamelijke vorm
Vandaag is het dieptepunt bereikt. Je voelt je uitgeput, afgepeigerd en waarschijnlijk heb je nergens kracht meer voor. Pluspunt: vanaf morgen gaat het weer beter!

Je emotionele vorm
Er zullen vandaag momenten zijn dat je het even niet meer ziet zitten. Hou je taai, over een paar dagen zit je weer beter in je vel.

Je intellectuele vorm
Moet je een moeilijke beslissing nemen en kom je er niet helemaal uit? Stel het nog Stel het nog maar even uit, over een paar dagen kun je weer helder reageren.

Conclusie
Het is dus een beroerde dag vandaag, maar de rest van de week ziet er gelukkig beter uit.

Geen opmerkingen: