zondag 18 mei 2008

Brrr ... koud

Ben de laatste dagen vrij vroeg en zonder tv kijken in bed geduikeld. Het begint te dagen: zonder Rilatine gaat er nog meer energie down the drain. Tegen de avond is mijn batterij zo goed als plat en dan vermijd ik - zo mogelijk - alle gedoe. Lopen, spinnen en naar mijn iPod luisteren lukken nog, omdat ik op zo'n momenten alles kan buitensluiten. Maar met een groep mensen wat drinken: oh horror. Gesprekken voeren zit er niet in. 'k Ben gewoon te gefragmenteerd om de simpelste kletspraat te volgen.

Heb zelden zoveel zitten nagelbijten als deze week. En dat haat ik. Lange nagels, dat wil ik, zoals vroeger.

Maar kom, ik slaag erin om 's ochtends in gang te raken en drink overdag heel wat minder koffie. En die lelijke geheugenproblemen zijn weer draaglijk. Da's al iets.

Vandaag heb ik het al heel de dag steenkoud. Ben ook nog niet in de zon geweest. Dom hé.

Geen opmerkingen: