dinsdag 22 april 2008

Cheer me up some more

Gisteren was ik helder & wakker. Alle mist weg. Hoera! Vandaag weer niet. Zit VT4-gewijs bubbels te blazen naar de mensen aan de andere kant van de aquariumruit.

Maar kom: het nieuws van Mijn Beste Dag rolde daarnet binnen en ik kan mijn geluk niet op. ;-))

Vandaag heb je een prima dag met als totaalcijfer een 7,6. De score is als volgt opgebouwd:

Je lichamelijke vorm
Vandaag scoor je hoog op je lichamelijke conditie. Je doet er goed aan wat met die energie te doen! Twijfel dus niet of je nu wel of niet moet gaan sporten. Gewoon doen.

Je emotionele vorm
Het wiebelt nog een beetje, maar je merkt vandaag dat je je emoties steeds beter onder controle krijgt. Probeer je toch nog even in te houden.

Je intellectuele vorm
Je ziet alles behoorlijk helder vandaag. Tijd dus om ingewikkelde vraagstukken aan te pakken of eindelijk die legpuzzel van 1000 stukjes af te maken.

Conclusie
Het kan niet op. Niet alleen vandaag heb je een buitengewone dag, de rest van de week wordt het nog beter! Zaterdag is je beste dag met een 8,0.


Tiens, tiens, bij Skepp vind ik niks over bioritme.

Geen opmerkingen: