zaterdag 29 maart 2008

Stoppen, nu

Ben al van deze ochtend 7u bezig bezig bezig. Met 5 kids rondvoeren van hot naar her. Met opruimen. Paperassen. De JBC checken. Boodschappen doen. Eten koken. Afwassen. Wassen. En al die tijd niet eens online geweest. De Macbook lag plat, geen idee waarom en ik had het wachtwoord niet.

In heel mijn gekoers is mijn plan om een uur te lopen (op de band van den Escape of aan Rozebroeken) gesneuveld en daar ben ik pissig om. Het is mijn schuld, ik had echt bewust tijd moeten maken (maar ik was ook moe). En ik kan het morgen niet echt inhalen of dan zou ik extra vroeg naar den Escape moeten trekken en ik was net van plan om eens uit te slapen.

OK, ik heb een film gezien - Sahara - die wel, euh, onderhoudend was. En Matthew McConaughey's gespierde onderdelen decoratief in beeld bracht.

Ga nu nog enkel de "impermeable" spuitbus uit het kot halen. De deur sluiten. En naar boven gaan. Of ik zit hier weer heel de nacht voor het scherm.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Kat,

deze post is niet specifiek gelinkt aan dit bericht, maar wel uit interesse voor je blog.

Ik ben student Communicatiewetenschappen aan de KULeuven, en ben op zoek naar een blogauteur voor een diepteinterview. (gewoon een gesprek over de redenen waarom u blogt enz)
Voor mij is dit vrij belangrijk, aangezien er op de verwerking van de gegevens en een paper 5 van de 20 examenpunten staan.

U blog lijkt mij te voldoen aan alle vereisten die door onze professor werden opgegeven.

Indien u bereid bent een uurtje van u tijd hieraan op te offeren zou ik u bijzonder dankbaar zijn!
U mag mij steeds contacteren op stijn.avau@student.kuleuven.be

Alvast bedankt!

Stijn Avau
Student communicatiewetenschappen
KULeuven