zaterdag 8 maart 2008

N'sightelijk purper

Mijn favoriete Saucony's zijn op aan 't geraken en vandaag besloot ik om de queeste naar nieuwe loopschoenen tot een goed eind te brengen. Met mijn gepersonaliseerde sportzolen bij de hand, zocht ik een paar dat vast aan de voet zit, met een goeie "cushioning" en indien mogelijk, een te doene look. Schoenen voor de "recreatieve loper" ook: met mijn trainingstempo en -frequentie hoef ik geen spul voor geroutineerde marathonlopers.

Na een grondige studie en vergelijking bleven er een 5-tal paar over om te passen, en onderstaande schafte ik aan. Nike Air N'sight III heten ze, en op de doos staan de kleuren White/Blck/Silv. vermeld. Alsof ze bij Nike door hebben dat het vreselijke purper niet echt een aankoopsargument is. De andere paren - toch wel mooiere exemplaren - waren te smal of te breed of te laag. Ik koos dus voor wat het best zit. En heb dus opnieuw een paar "lelijke" loopschoenen. OK, ze zijn niet zo erg als de Saucony's. Maar toch: paars is niet mijn kleur.

Loopschoenen zijn gelijk altijd lichtjes afzichtelijk. Ik vraag me af waarom.
Maar kom, de loopschoenen zijn van mijn sportspullenlijstje: ik vond wat ik zocht.

Geen opmerkingen: