donderdag 27 december 2007

Xmas takes its toll

Zelden zoveel uitgeblusten gezien in de spinning. En ik was er niet bij. Qua energie gaat het goed. Maar de rest. Oh, de rest...

Er is niet veel om happy over te zijn. Ben zo disconnected als wat en dat werkt mijn naasten serieus op de zenuwen. De tijd glibbert voorbij en ik heb er geen vat op. Ik zit aan de keukentafel en drink de zoveelste kop koffie. Ruim wat op. Erger me aan de resterende rommel. Vul de afwasmachine. Maak ze leeg. Ga effe online: 117 mails om te lezen, 705 feeds. Begin er niet eens aan. Vul de wasmachine. Maak ze leeg. Ik zit aan de keukentafel en drink de zoveelste kop koffie. Blader in reclamefolders. Vermijd alle telefoontjes. Zit 's avonds neer en kijk tv - naar wat er speelt, en dat is in het beste geval CSI - want ik denk niet dat dit het moment is om nog aan een film te beginnen ... Ga naar bed omdat mij gezegd wordt dat het tijd is. Word wakker van een hoestend kind. Maak me zorgen: misschien moet ik met hem naar de dokter? Ik zit aan de keukentafel en drink de zoveelste kop koffie. Mensen komen langs en er volgt niks wat een conversatie benadert. Waar zou ik het in godsnaam over kunnen hebben?

Ja ik ben vervelend zo. Emotionele leegte sucks big time. Ik word er behoorlijk moedeloos van.

Geen opmerkingen: