dinsdag 25 december 2007

If you fail to plan, you plan to fail

Na weken van te weinig slaap, uitputting en nergens tijd voor, de aanvang van de schaatspisteweken en dagen vol heerlijke vrieskou zijn we de vakantie ingerold ... zonder enig plan. Met een gevoel van paniek in het achterhoofd: als er niks vaststaat, ben ik een vogel voor de kat. Want ik heb structuur nodig. Ik wil weten wat me te doen staat. Niet zomaar opstaan en hopen dat het losloopt, met the family en het eten en de noodzakelijke lichaamsbeweging. Onzekerheid maakt me kribbig. Zal ik er nog aan toe komen om die geheel onbelangrijke shoppingtrip te ondernemen? Raak ik nog bij de coiffeur en laat ik mijn oren opnieuw doorsteken? En hoe ga ik in godsnaam mijn toerkes rond de Watersportbaan en de yoga- en spinninglessen coveren???


Tot nog toe is alles goed verlopen. Familiefeestje, inkopen, schaatsen en Ratatouille kijken met het gezin. Maar een vakantie als deze is geen rustmoment. Way too much insecurity.

Geen opmerkingen: