dinsdag 13 november 2007

I’m Mrs. ‘You want a piece of me?’

Werkweek 2 is aan de gang. Méér mensen in mijn dagelijkse leven - ook in het vorige weekend - dus méér vragen. Om te luisteren, om af te spreken, om dingen te doen. Buitenshuis ben ik zorgvuldig. Ik let op. Thuis wil het iets minder lukken: ik ben véél te explosief.

Vorige week zomaar een hele dag zonder bodily anticipation doorgemaakt. Ik besef het en kan er niks aan doen. Mrs. Lompigheid op stap: bijna 3 keer met de fiets tegen een auto gecrasht en tientallen mensen in het passeren een stamp verkocht. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak meer. Yoga helpt :-))

Ik ben de godganse tijd bezig met het afremmen van de ontremming, snap ik nu. En dat maakt me moe. Maar als ik ermee stop, is het ook niet leuk meer. Havoc is the word which comes to mind.

(op de iPod, on repeat)

I’m Mrs. ‘You want a piece of me?’
Tryin’ and pissin’ me off
Well get in line with the paparazzi
Who’s flippin’ me off
Hopin’ I’ll resort to some havoc
And end up settlin’ in court
Now are you sure you want a piece of me?
(You want a piece of me)

Vintage haarspeldjes: Intertoys Volderstraat 17 Gent

Geen opmerkingen: