dinsdag 10 juli 2007

Grote vakantie

Op een of andere manier vreet de grote vakantie energie, want ik fiets van hot naar her, meestal met een kid in het kielzog. En tussendoor probeer ik correct te eten en geregeld te trainen. Zo komt het dat ik de laatste dagen voor tv in slaap val. En dat gebeurt extreem zelden.

Vorige week was voor beiden voltijds Jojo voorzien. En daar horen wekelijks 2 uitstappen met lunchpakket bij. En op woensdag was er BBQ. Voor zoon stonden ook 3 zwemlessen, 1 bijles en een verjaardagsfeestje op het programma. En dochter ging een dag bij een vriendin hangen. Maar ik ben rond geraakt. Met boodschappen en rondrijden en 's avonds koken en alles.

Het weekend was zo mogelijk nog voller. Dochter trok met papa naar TW Classic, zoon en ik werkten het volgende af: hij een kinderfeestje, ik (een poging tot) lopen op Rozebroeken, samen naar de graffiti jam, effe terug naar huis om zijn andere fiets, terug naar de graffiti jam waar hij voetbal speelde, dan naar de speelstraat en dan naar de Soccer Cup. En zondag deden we er een schep bovenop met een zonnige fietstour langs Drongen en Afsnee waar ik natuurlijk lelijk verbrandde wegens geen smeersel mee ...

Maar kom zoon heeft een brevet van 25 en van 50 meter schoolslag gehaald! En we reden samen over den arrivée!