dinsdag 1 mei 2007

Het laatste woord ;-)

Hey gasten, maken julie geen foto's van de minibikkels??? Er staan er geen op de site hoor...
grtz
K


Hey meid,
Wij voelen ons niet verplicht om foto's te maken van leeftijdsgroepen
waar onze zonen niet in spelen, laat staan om die te publiceren op
onze EIGEN site. Het staat u vrij om die foto's ZELF te maken en
online te plaatsen bij uw favoriete internet hosting provider.

Overigens, benadert u andere rugby-ouders altijd op deze manier?
"Beste" komt net iets beleefder over dan "Hey gasten".
-L-

Beste,
Mijn excuses, de mail was geheel vriendelijk bedoeld. Mijn ervaringen met de trainers en andere rugby-ouders zijn tot nu toe uitstekend geweest. Ik vrees dat u een bijzonder stressvolle dag doormaakt. Sorry dat ik u onbedoeld op stang joeg.
Met vriendelijke groeten,
K



Beste,
Helemaal geen stressvolle dag -- ik sta gewoon op elementaire omgangsvormen en probeer deze ook mijn kinderen bij te brengen. Bij deze: geen probleem, het incident is voor mijn part gesloten.
Groeten,
-L-


Volgens mij is ROEPEN evenmin beleefd. Maar kom het incident is vakkundig gesloten. ;-)

Geen opmerkingen: