woensdag 9 mei 2007

Drizzle run

Terwijl zoon rugby trainde, waagde ik het erop: een hele keer rond de watersportbaan! Met als enig doel: niet wandelen. Rustig blijven joggen dus. Veeleer sjokken, want die houtschilfers zijn goed voor de gewrichten maar wel een lastige ondergrond bij dit regenweer.

Mijn neusademhaling heb ik verleerd, maar ik raakte zonder problemen rond. Op 33 minuten. Ben meer dan lichtjes verbaasd, want ik rekende op 40-45 minuten. Tiens, het lukt dus, enkel op conditie! Ondanks de blauwe teennagel en mijn pijnlijk vastzittende nek.

Doe ik volgende week het dubbel? Misschien. Zou best eerst mijn nek laten losmaken. En nog wat duurtraining doen. Gisteren hield ik het na een goed uur spinnen voor bekeken. Viel zowat om. Een half uur voor de les pasta eten is niet zo'n goed idee. Achteraf de sauna induiken daarentegen wel.

Geen opmerkingen: