dinsdag 20 februari 2007

kisS

Skinning is my part of the deal. Dag in dag uit ben ik met look & feel bezig. Van de portaalsite en van andere sites in ons domein. Voor de UGent huisstijl voor het web, kom je hoe dan ook bij mij terecht.

OK, fijn. In comes SAPportal. Of ik dat ook kan skinnen? Bah ja...

The Theme Editor is an easy-to-use user interface with which you can edit a fixed number of theme properties (such as the background color). The corresponding stylesheets are generated automatically and do not need to be edited directly. *

Och. Gewoon waarden invullen in kottekes. Right. Easy peasy.

...

OMG! Wat een gepruts en gefoefel! Grijs haar krijg ik er van!

Mensen: er zijn webrichtlijnen voor iets. Ook al heeft Belgiƫ geen wetten klaar, wij streven naar een heldere, toegankelijke user interface. Echt waar!

Bij deze wil ik een onkostennota indienen voor haarverf. Want als ik hieraan voortwerk gaat mijn look & feel naar de knoppen.

1 opmerking:

kat_irl zei

Consulting

If you're not a part of the solution,there's good money to be made in prolonging the problem.

;-)))