woensdag 20 december 2006

Nearly Home for the Holidays

Laat het snel vakantie zijn, ik kan niet meer. Begin zelfs keelpijn te krijgen.

Zie je uit naar de kerstdagen?
- Neen, niet echt.
Zie je er erg tegenop dan?
- Neen, ik denk er op voorhand niet te veel aan. We moeten er allemaal doorheen hé? Mijn "let's get it over with" attitude werkt. Ik bemerk toch dat de mentale kater na familiefeesten in de laatste tien jaar flink afgenomen is.
Is het dit jaar - met wat er gebeurd is - niet moeilijker voor jou? Vind je het erger om na dit moeilijke jaar met je familie geconfronteerd te worden?
- Bah, ik zie dit jaar niet als een moeilijk jaar, gezien ik de helft van het jaar in ziekteverlof was. En de familie zal zich niet verder wagen dan een "en gaat het nu al beter met jou?".

Voila, laat de kerst maar komen.

Geen opmerkingen: