donderdag 21 september 2006

Some days are diamonds

Met dit weer gaat alles vanzelf beter.

Coyendans en de Beloften achter de rug. Veel volk ontmoet. Lien en i. en Tobias, super in de wolken over Burning Man, en vele anderen.

Goeie yogales deze middag, van een vervangster. Minder snel dan bij Katia, waardoor ik beter op de uitvoering kon letten. Want dat vind ik belangrijk. Wel jammer van de muggen in de zaal. Vijf keigrote muggebeten is niet mis.

Na 17u30 in ons park in de zon gezeten. Zoon speelde minigolf op het voetbalveld. De geur van versgemaaid gras in mijn neus. Plus: het is herfst. Mijn seizoen.

Nog één week thuis. Een week VOL afspraken. To do's die de voorbije 6 maand niet werden aangepakt. (yep, procrastination is my middle name) En dan 1 oktober. Wij gaan naar 0110, dat staat vast. Maar de reeks van evenementen op die dag is schier eindeloos. Geen friet-met-vol-au-vent in de Brandstraat en de opendeur van den Escape zal ik moeten skippen. Sorry mensen. Maar we doen het kalmkes aan.

Geen opmerkingen: