dinsdag 12 september 2006

Rugby moms

Het schooljaar is in gang: bij- en muzieklessen, dans en paardrijden vullen de vrije gaatjes. En op woensdag is er weer rugby. Met veel nieuwe probeerders. Hopelijk blijven ze voor de rest van het jaar. Het is gezelliger en handiger als we met meerdere "rugby moms" zijn.
Ik vul mijn dagen met administratieve klussen en lezen. Niet dat ik er ooit uit zal raken, uit de stapels, maar elk afgewerkt taakje is er toch één minder op de ellenlange lijst van dingen-waar-ik-niet-door-raak. Het lezen gaat meestal over ADHD. En ik maak me nogal boos, want uit alle serieuze lectuur blijkt dat ik echt meer "ondersteuning" kan gebruiken dan de occasionele doktersvisite. Punt is, dat ik nu net niet zo'n kei ben in het organiseren van hulp. DAAROM ging ik precies op zoek naar hulp. Zes maand geleden. Pfft.

Geen opmerkingen: