donderdag 14 september 2006

Een lichaam zonder gif

Echt alternatief zal ik wel nooit worden. Macrobiotisch, veganistisch en soortgelijk gedoe: niks voor mij. Maar sinds ik op deze Greenpeace site botste, ben ik in de badkamer geheel organisch bezig. En ik moet toegeven dat mijn vooroordelen niet geheel waarheid bleken. OK, er zijn dure spullen op de markt (Dermalogica en Aveda). Maar Dr Hauschka en Lavera en Kneipp zijn niet noemenswaardig duurder dan de doorsnee - fel gepromote - supermarktmerken. Allé, weer iets dat ik bij weet.

Omdat de vorige week niet echt vlekkeloos verliep, ben ik de laatste dagen weer flink aan het sporten. Dinsdag spinning, woensdag spinning in de Passage aan de Watersportbaan (op uitnodiging!) en vandaag voor de tweede keer de Power Yoga van Katia. Met trilplaat en sauna als toetje. En dan twee keer 15 kilometer (hard) gefietst. Ja, ik heb eindelijk een nieuwe fiets. Van het kinderzitje ben ik af. Het werd geen koersfiets, maar een zwarte Oxford Campus, met 21 versnellingen en een vlinderstuur. Een bagagegericht model is op dit moment nuttigst: ik sleur vaak van alles mee. Want autorijden, dat vermijd ik met plezier.


Met een beetje chance is het zondag mooi weer voor Gent Fietst. Als ik Coyendans en De Beloften gifvrij overleef, tenminste. :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

liep jij deze namiddag op de Vrijdagsmarkt? indien ja, sorry dat ik je zo aanstaarde, ik twijfelde ...

kat_irl zei

ja! en van dat staren heb ik echt niks gemerkt ;-)