vrijdag 7 april 2006

Films de laatste dagen

Serenity, by Joss Whedon.
Serenity is fun, maar de Firefly series is warmer. Serenity heeft het over River Tam en Mal. Ik vind het leuk dat de achtergrond duidelijk wordt, maar ik hou van Wash en van Shepherd en ik mis ze hier. (Zag onlangs trouwens een stuk van First Knight op tv en daar heeft Tudyk een fijne rol in.) Ben ook wat teleurgesteld over de rol van Inara. Maar in de deleted scenes zit er een mooi stukje dat haar kleine aandeel goedmaakt. Kinda like Kaylee, omwille van de spontaneiteit, maar de dokter is een creep. Too smooth for me. Mal is sexy. En dat accent van hem. Yummy. Ga me zeker tegen FACTS een Zoe outfit aanmeten.
I aim to misbehave. :-)

Secretary
Geen al te frisse film in de huidige context. Maar kom, 't moet kunnen. Maggie Gyllenhaal en James Spader. Wowie.

Geen opmerkingen: