vrijdag 3 maart 2006

Kus

Van general silliness gesproken: ooit van "Kus" gehoord? Da's zo'n Nederlandse meidengroep - felgepromoot op Nickelodeon - met nummers die in je kop blijven plakken als een stuk kauwgum onder je schoen. Hits. Meezingers. ;-)

Het topje van mijn zus is zo'n knaller die me weken achtervolgde.
"Alle meisjes op je school zagen jou als een idool": een douche song bij uitstek.

Tot mijn horreur waaide deze middag ook Ik heb je gewist in mijn oren. Héhé. Wat een meezinger.

Ik heb je nummer gedeleted
Ik heb je naam ge-erased
Ik heb je foto geremoved
Wat tussen ons was is geweest
Maar toch, ik moet ook eerlijk zijn
De waarheid is best hard
'k heb je gewist uit elk bestand
Maar je zit nog steeds in m'n hart


UPDATE: Jongens, dit gaat over niemand specifiek. Het is gewoon een song. Gelieve niet te panikeren. :-)

Geen opmerkingen: