zondag 26 februari 2006

Gent blogt één jaar

En ik ben er niet geraakt. Lag - wegens erg moe en iets meer dan 1/3 fles goeie witte wijn bij zeer lieve vrienden - om half tien te snurken. Tja, dat gebeurt zo, vlak voor de schoolvakantie.

Eén week thuis. W. en de kids hebben een "planning". Ik niet. Haha.

Het weekend was "gewoon" met spinning combo + (bovenlichaam) en ochtendlijk zwemmen op zondag (mijn schouders en ribben doen nu echt pijn). Prachtig weer, dus naar buiten : naar de speeltuin op de Blaarmeersen en een wandeling op de Bourgoyen.
Gisteren nog maar een keer naar Minority Report gekeken. Breiend. Vanavond kijkt W. Parelvissers. Ik weet het nog niet.

Ben deze week aan Joss Whedon's "Firefly" op DVD begonnen. Kinda like it. Hoewel het natuurlijk een echo van ongeveer alles in het genre (Blade Runner, Alien, Starship Troopers enzovoort) is. Maar na 4 afleveringen moet ik zeggen: het boeit. Ik wil verder kijken. Het is geen Buffy. Maar het is zeker even sterk als Lost.

En verder liggen er nog 2 seizoenen "The L-word" op mij te wachten. W. was zo lief om ze tijdens zijn ziekteverlof allemaal alleen te bekijken. Terwijl ik nog maar 3 afleveringen op DVD zag. Tja.

Geen opmerkingen: