zondag 12 februari 2006

Blog technics

Ja, ik ben het al een tijd van plan, om deze blog wat in orde te zetten. Tags aan te brengen en mijn "I read" sectie op te kuisen, of misschien weg te gooien. Maar het dringt niet. Ik ben al hele dagen met dat internet bezig. Mijn after hours online presence is geen technisch project. Het meeste wat hier staat is de default stuff. Ik heb begot nog niet gecheckt of de html, de css en de feed correct valideren. Ik amuseer mij gewoon.
Werksgewijs ben ik wel volop RSS toestanden aan het uitproberen geweest, kwestie van de mensen zinnig te woord te kunnen staan. Ik heb een reeks feedreaders geïnstalleerd en maakte bij bloglines e.a. een account aan. En ondertussen heb ik ook wat my-weet-ik-veel omgevingen onderling vergeleken. Omdat we ook zelf zulke personalisatie willen bieden... Wat volgt is mijn persoonlijke opinie. Geen Gartner studie dus.

Geen opmerkingen: