zondag 11 december 2005

Weekendthoughts

Groter? zegt kleuterzoon naast mij, en hij duwt onverschrokken de CAPS LOCK in.
(Hoe weet ie dat?) Neen, niet typen, mama is bezig!


Voor mij begint het weekend op vrijdag want ik werk vier vijfden. Vrijdagen zitten vaak stampvol. Met boodschappen en klusjes en zo meer. Tussen het afzetten van de kids en het terug afhalen op school zitten er zes en een half uur...

Zaterdagochtend spinning combo. Goeie muziek, en da's vaak zo. Lekker stompend voor de bodypump. Een iPod to iPod copy zou fijn zijn. Of gewoon een "setlist". Vraag me af of er ergens spinningles downloads bestaan.

Om 21u ben ik als enige wakker. Na Dalziel en Pascoe, bekijk ik nog 2 Buffy episodes. Deze week waren dat er al 6: een record. Nog ééntje en seizoen 6 zit erop.

Zondag
een beetje spierpijn. Op plekken die niet vaak pijn doen. Effe zoeken: het zijn de hip abductoren/flexoren en de obliques.

De kids willen schaatsen en papa wil mee. Ik mag cadeautjes halen.

Retail therapy! Hop naar 't stad. Ik moet niet te veel cadeautjes kopen: de meeste zijn voor kids. En voor kids kopen is fun. No stress. Pas een paar spullen in de H&M. Vraag me voor de zoveelste keer af hoe ze het doen, die paskamers zo verlichten dat je er ultra dik en doodziek uitziet. Nu ja, daarom is het de H&M en geen Gucci boetiek.

De rest van het weekend verloopt in mineur. W. ligt nog steeds de helft van de tijd strijk. Ik vul en leeg was- en afwasmachine, was een raam, bereid eten. De kids plakken voor de tv. Maken ruzie.

Geen opmerkingen: