dinsdag 6 december 2005

Blondes have more ...

Van nature ben ik rosblond (als kind véél rosser) met groene ogen. In de loop der tijd doorliep ik afwisselend rossere en blondere fases. In 2002 liet ik alles 'uitgroeien', kwestie van eens te zien wat er onder stak. De volgende jaren heb ik een zware henna build-up gecultiveerd, tot dochterlief vroeg of ik alsjeblieft weer blond wou worden, want dat vond ze mooier.
Op henna verven lukt echter niet. Het was dus wachten geblazen. Lang wachten. Met wat highlights tussendoor, tot het rood laag genoeg zat. Een paar weken geleden was ik de uitgroeiende kleurenmix grondig beu en koos ik voor een "deftig" middenblond. En lap, daar had je de commentaren. "Vorige week was je haar zo leuk, wat heb je gedaan?" "Een beetje duf." "Nogal saai kleur".

Alloo-oo! Mercikes, hé!

Goed, het past dus niet bij mijn imago (whatever that may be). Heb dus een doos goudblond met mechkes gekocht en er gisteren opgezet. Ha! En gij nu!

2002 Naturel, 2002
2004 Veel henna, 2004
2005_nov Uitgroei allerhande, november 2005

Geen opmerkingen: