dinsdag 4 oktober 2005

Sport en gezond zijn en zo

Vanavond eerst een kwartiertje op de band gelopen en dan de anderhalf uur durende spinning combo "plus". Voor het eerst in maanden weer krachttraining - met een minimaal gewicht, wat heel vreemd was. Had vooraf 2 kommen havermout gegeten en die zaten nog in mijn maag. Nu ja, zolang ik me goed voelde, deed ik mee en als het niet ging, forceerde ik niks. Paul is daar nogal fussy over. De volgende keer kruip ik vanachter, dan valt het zo niet op dat ik sukkel.
Voor mij is het veel belangrijker dat ik regelmatig sport, dan dat ik de held kan uithangen in een zware les. Mijn conditie is momenteel niet schitterend. En de 2 kilo die er zaterdag af bleken te zijn, zitten terug op hun plaats.
Gezonder eten en vermageren. Blijkbaar een verzuchting van velen. Op mijn 43things staat het bovenaan...
Maar ik moet toegeven dat ik momenteel meer aan die tattoo denk.

Geen opmerkingen: