maandag 5 september 2005

On a roll

Ben ik vandaag sinds 9u al een uur van het scherm weggeweest? Neen. Toch heb ik deze avond nog niet gewerkt. De pak papier in mijn tas lonkt. Maar ik had nog wat mails te beantwoorden en wat dingen te checken.
Het zit zo: na het lezen van de eerste pagina's van "Maak me blij" was ik aan het twijfelen of ik Karin Giphart's roman wel verder zou lezen. Wat ik las, sprak me aan: fanfic (Buffy, Star Trek, Xena) & slash (nu ja, ik ben niet echt into f/f, maar ben wel gek van "The L Word", dus dat telt) ... Ik werd er zowaar vrolijk van. Maar ... ik heb GEEN tijd. Moet werken. En slapen.
Ben dus recensies gaan lezen. Van "nauwelijks diepgang en soms behoorlijk vervelend" tot "Fanfiction met diepgang". En verdwaalde zowaar. Maakte uitstapjes naar o.a. wikipedia en YTMND. Leerzaam!! Boeiend!!
Denk wel dat ik verder lees. In dat boek dus.
Maar nu niet. Mijn ogen pieken. :-(

Geen opmerkingen: