zondag 25 september 2005

Naast mijn bed


  • The definitive Guide to Plone ligt er al meer dan een jaar, is voor 70% gelezen en van annotaties allerhande voorzien

  • Building Websites with Plone is voor de helft uit

  • In Firefox Secrets ben nog niet ver, maar dit leest als een trein want een groot deel ervan weet ik al. Het blijft wel echt interessant en is gewoon nodig voor als ik aan de contentproviders les ga geven (Heb gisteren nog snel de laatste Firefox voor Mac geïnstalleerd)

  • HTML Utopia: Designing Without Tables Mijn toegepaste css kennis is OK . "Master css" op 43things is dus eigenlijk voorbijgestreefd. Maar ik heb geen diepgaande theoretische kennis als Pcool, ik kan vaak niet met zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren zonder het te zien. Een beetje studeren dus ...

  • Maak me blij is nog niet uit

  • Ik was een samoerai ligt te wachten


Geen opmerkingen: