dinsdag 27 september 2005

Love Minus Zero/No Limit

Beetje rondgehangen in 't stad dit weekend. Naar de Mexicaan voor onze huwelijksverjaardag, daarna nog een verjaardagsfeestje afgerond en zondag toch op Flikkendag geslenterd. Ok, het is ons ding niet, maar 't was mooi weer en dan is wat ambiance op straat meegenomen ... Op de Graslei Smetty gezien, de camera in aanslag.

Gisteren schoonbroer in de Handelbeurs. Nu ja, ik bleef thuis.

Vandaag lang gewerkt. Upgraden is spannend.

Bob Dylan in the background. Op BBC zenden ze de Scorcese film uit over 2 dagen en W. is dolenthousiast. Ik moet de Dylan goes electric scene meekijken. Heb het verhaal al honderd keer gehoord. Maggie's Farm. 1965. Geen van ons beiden was geboren. Robert Allen Zimmerman is niet mijn beste maat, hoewel ik zijn oevre redelijk goed ken. Waar ik van hou is het door Knopfler geproducede "Infidels". "Echte" Dylan kenners vinden dit maar niks. "Echte" Dylan kenners zijn ook geheel humorloos. Ze tellen af naar 1 november. Naar de komst van de meester.

Geen opmerkingen: