zondag 18 september 2005

The following error occurred:

[code=CANT_CONNECT] Could not connect because of networking problems.
Contact your system administrator.

Please contact the administrator.

Damn.
Twee dagen voor de conference. Nadat ik - thuis- één en ander op het ene systeem aanpaste, wil ik iets vergelijken met de staging server. En die blijkt er niet te zijn. Huh?
Ik mail een paar mensen. Krijg geen respons. Maak me nog geen zorgen. Vast het netwerk ...

Voor ik naar bed ga stuur ik een SMS, om zeker te zijn dat het om iets onschuldigs gaat. De volgende ochtend geeft het antwoord me gelijk. Alleen: nog steeds geen server te zien.

Ik bel dus, en ontketen een paniek die geheel op mij overslaat. "Hoezo, je kan er niet bij??"

Een heel eind later op de dag - nadat er heel wat volk gewaarschuwd is - blijkt dat "men" de connectie een tijd geleden heeft afgesloten. Niemand heeft het me ooit gezegd. En ik had de server niet meer van thuis benaderd.

Geen opmerkingen: