maandag 23 mei 2005

Toch gelopen! En hoe!

Stroppenloop op 13 mei - 6 km - tijd 33.28 - snelheid 10.82 km/uur
De allereerste keer: véél te hard gestart en bijna 3 km met mijn ademhaling gesukkeld. Na de eerst ronde zag ik 16.34 op het display en ik schrok me rot. Door af en toe op de loopband in den Escape te trainen had ik 10 km/uur als streefdoel gezet. En dat vond ik al ambitieus ...
ING stadsloop op 16 mei - 10 km - tijd 0:58:24 - snelheid 10.27 km/uur
Vlot, ik was achteraf helemaal niet moe. Heb wel mijn knietjes gevoeld toen ik de volgende keer ging lopen. Van al de kasseien, no doubt ...

Conclusie: hoewel ik niet super veel looptrainingen deed, heb ik juist getraind. Mijn uithoudingsvermogen is er, ook door de spinning. Wat ik niet mag doen is te vaak meelopen met gasten die "koersen", want dat frustreert me ... Rapper leren lopen is iets voor op de band, daar is het controleerbaar en doseerbaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Well, that could be true.